Tomasz Grzybowski


CORE Law Grzybowski & Pilc Radcy Prawni Spółka Partnerska


Radca prawny i partner

Tytuł wystąpienia: Real-time marketing i jego prawne wyzwania

Na co należy zwrócić uwagę projektując kampanie marketingowe nawiązujące aktualnych wydarzeń z Polski i świata? Jakie hasła czy też elementy graficzne mogą być wykorzystywane w komunikacji marketingowej? Na przykładzie Euro 2020 omówimy wzory przemysłowe, znaki towarowe, prawa autorskie, dobra osobiste, a także granice między inspiracją a plagiatem.
Przedstawimy Wam ramy prawne w jakich możecie się poruszać, powiemy które działania wymagają zgody, a które nie. Przejdziemy przez promocje w mediach społecznościowych, loterie, konkursy i inne akcje.

BIO:

W swojej dotychczasowej pracy zapewnił bezpieczeństwo prawne i podatkowe ponad tysiącu ogólnopolskim projektom marketingowym i reklamowym, zarówno BTL i ATL. Towarzyszy na co dzień przedsiębiorstwom oraz agencjom marketingowym przy realizowanych przez nie kampaniach promocyjnych i reklamowych. Specjalista w zakresie prawa podatkowego, prawa ochrony konkurencji i konsumentów, prawa własności intelektualnej i przemysłowej, ochrony danych osobowych, prawa gier hazardowych.
Członek Legal Affers Committee przy grupie Federation of European Direct and Interactive Marketing (FEDMA).