Urszula Wilk


MediaTalk


Dyrektor Zarządzający

Tytuł wystąpienia: Jak z pomocą influencerów budować ruch i zwiększyć transakcje w sklepie online?

Obecnie instagram dostarcza nam narzędzi, dzięki którym influencer marketing poza budowaniem świadomości marki, staje się coraz skuteczniejszym narzędziem budowania ruchu i zwiększania transakcji w sklepach online.

Jak realizować skuteczne kampanie z influencerami? Na co zwrócić uwagę? Z jakich narzędzi korzystać? – na te pytania odpowiemy podczas naszej prezentacji.

BIO:

Urszula Wilk, CEO i założycielka MediaTalk agencji influencer marketingu. Urszula to dojrzały menadżer z ponad 20 letnim doświadczeniem w branży mediowej.

Swoje zawodowe umiejętności zdobywała zarządzając rozwojem biznesu m.in. w Burda International Poland i G+J.

Strateg i analityk zakochany w social mediach, obecnie związana z najszybciej rosnącą kategorią mediową – influencer marketingiem.