10#Witold Horowski


StratEX


Partner zarządzający

Tytuł wystąpienia: Profit based product management. O tym, jak nowe zastosowanie klasycznych narzędzi marketingowych wspiera pomnażanie zysków firmy

Pamiętacie jeszcze czym jest przedsiębiorczość? To pasja tworzenia pozwalająca jednocześnie myśleć o rynku, produkcie, kliencie, ofercie a w rezultacie także o zysku. Tak właśnie o tym; niekoniecznie o budżetach, procedurach czy kreatywnej księgowości. Zapraszamy na wystąpienie, w którym pokażemy jak firma może wrócić do tych prostych reguł odzyskując pierwotne źródła zyskowności. Przedstawimy wybór narzędzi marketingowych, które to właśnie zapewnią. Dla marketera, który myśli o swojej roli szeroko i ma ochotę wziąć odpowiedzialność za zyskowność firmy.

BIO:

Od ponad 20 lat zajmuje się praktyczną problematyką zmiany w organizacjach zarówno na poziomie strategii
i tożsamości firm, jak również operacyjnym (bussines process management, modelowanie struktur). W przeszłości lider zespołów konsultantów w międzynarodowych firmach doradczych.
W 2008 roku współzakładał StratEX jako odpowiedź na rosnącą potrzebę prostoty metodyki, praktyczności
oraz skuteczności w projektach strategicznych. Jest przekonany, że od zaangażowania partnera, a także właściwej komunikacji strategii, ostatecznie zależy jej sukces wdrożeniowy. Wielokrotnie testował elementy strategii JUDO w planach rozwoju klientów StratEX na rynkach zagranicznych. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Prelegent wielu krajowych konferencji i seminariów.
Od 7 lat rozwija swoją pasję społeczną jako konsul honorowy Ukrainy w Wielkopolsce oraz prezes Stowarzyszenia S-K “Polska-Ukraina”.