Ebook: Koronne lekcje dla emplyer brandingu – Paulina Mazur
ebook Koronne Lekcje EB_fragment_PMazur-skompresowany
ebook Koronne Lekcje EB_fragment_PMazur-skompresowany
Tytuł prelekcji: Luksusowa marka roku
BIO: Urodziłem się 16 października 1957 roku w Warszawie, a swoją karierę filmową rozpoczynałem od aktorstwa, którego tajniki poznawałem w Studium Aktorskim przy gdańskim Teatrze Wybrzeże. Od wczesnej młodości pragnąłem zostać aktorem, a kariera reżysera i scenarzysty wydała mi się naturalną tego konsekwencją.
Zadebiutowałem w polskim serialu młodzieżowym wyprodukowanym w 1976 roku, wcielając się w jedną z głównych ról. Wczesne lata osiemdziesiąte spędziłem jako aktor teatralny, występując na deskach płockiego Teatru im. Jerzego Szaniawskiego, a nieco później – szlifując warsztat aktorski jako statysta oraz aktor filmowy i serialowy we Francji. Był to czas wytężonej pracy i intensywnej nauki fachu, które pozwoliły na wzbogacenie mojego portfolio o około 200 pozycji. Grając we Francji małe role, czy statystując postanowiłem że musze zagrać główną rolę. Ale jak to zrobić? Nieznany aktor z Polski – nikt mi nie da we Francji takiej szansy. Muszę napisać scenariusz i zagrać w nim główną rolę. Napisałem i biegałem od produkcji do produkcji przez 11 lat! Ale wybiegałem i zagrałem główną rolę w filmie francuskim, w dodatku w filmie który sam napisałem! Film nazywa się Commes des Rois czyli Królowie życia. Jak ktoś niedawno mi powiedział jestem jedynym polskim aktorem któremu udało się napisać scenariusz i zagrać główną rolę w zachodnim filmie.
Po powrocie do Polski dalej ciężko pracowałem. Moje wysiłki zostały nagrodzone i dwukrotnie dostałem nagrodę na Festiwalu Polskich Filmów w Gdyni w 2002 roku za film “Polisz kicz projekt” (był to równocześnie mój debiut reżyserski) i w 2006 za “Polisz kicz projekt… kontratakuje”.
Jako scenarzysta zadebiutowałem w 1997 roku filmem “Królowie życia”. Produkcja ta zyskała bardzo pozytywne opinie wśród koneserów i wielbicieli kina europejskiego, dodała mi skrzydeł i otworzyła drogę do dalszej kariery. Kolejne filmy, które przyniosły mi mnóstwo satysfakcji oraz ogromną popularność i uznanie kinomanów to “Córka konsula” z 2000 roku czy komedia “Francuski numer” z 2006 roku, która otrzymała nominację do nagrody Złotych Lwów.
Moje poczucie humoru zostało docenione przez organizatorów Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu, gdzie miałem okazję przyjąć rolę konferansjera na festiwalu w roku 1997. W pełnieniu tej prestiżowej funkcji towarzyszył mi niezastąpiony, fantastyczny człowiek – Artur Orzech.
Do Polski na stałe powróciłem w roku 2001, aby zająć się nie tylko produkcją filmów, ale także realizować inne swoje pasje. W latach 2008 – 2010 byłem więc naczelnym redaktorem magazynu Gentleman, a w roku 2007 założyłem na Zamojszczyźnie gospodarstwo agroturystyczne Pujszany, które prowadzę do tej pory. Stworzyłem i zorganizowalem pierwszy internetowy Talent Show – Zostan Gwiazda Filmową. Zacząłem organizować wielkie gale takie jak:
Założyłem Fundację “Jestem Optymistą” i stworzyłem Światowy Dzień Optymisty – 21 sierpnia. Organizowałem największa polską galę w Cannes w czasie Festiwalu Filmowego Polska Noc w Cannes w hotelu Carlton. Wydaje magazyn “Osobowości i Sukcesy”. Przygotowuje kolejne gale i kolejne Filmy.
Jestem człowiekiem o wielu zainteresowaniach. Międzynarodową sławę i uznanie zyskałem jednak nie tylko dzięki swoim naturalnym predyspozycjom aktorskim i reżyserskim, ale także ciężkiej pracy i perfekcjonizmowi… no i temu ze mam w sobie trochę szaleństwa.
Head of influencer marketing w WhitePress. Koordynowała kampanie dla takich marek jak Allegro, Purina, BP czy Netto. Rozwija projekt edukacyjny Akademia WhitePress i prowadzi autorskie szkolenia z influencer marketingu. Po godzinach prelegent i uczestnik konferencji marketingowych, a także blogerskich, na których edukuje twórców z dobrych praktyk współpracy.
Współtwórca jednego z najpopularniejszych profili lolcontentowych na Facebooku (Suchar Codzienny), który zgromadził prawie pół miliona obserwujących na tym portalu, a także ponad milion followersów na Instagramie. Specjalista i praktyk social mediów.
10 największych błędów popełnianych w kampaniach influencer marketingowych
Raporty z niektórych kampanii pokazują, że współpraca z influencerami może zaowocować nawet 700% ROI. Niestety sporo marketerów nadal zapomina o podstawowych zasadach i dobrych praktykach działań z internetowymi twórcami. Jakie to błędy i jak ich uniknąć? Przedstawimy temat z perspektywy marketera, agencji i influencera.
Nadsztygar marketingu. Od 2017 prowadzi górniczą agencję kreatywną WUNDERTEAM, która fedruje insighty, żeby tworzyć fest gryfne kampanie reklamowe. Firmę tworzy w oparciu o górniczy etos, bo jak twierdzi na grubie (kopalni) człowiek uczył się porządku i dokładności.
Insighty 2019 – czyli przygotuj się na trend zanim go nie dogonisz! Jak nadążyć za pokoleniem Z!?
Prezentacja będzie analizą najważniejszych trendów z którymi przyjdzie nam się zmierzyć w perspektywie najbliższych kilku lat. Dowiesz się m.in. jak technologia zmienia komunikację marketingową oraz jak przygotować bezpieczny plan lotu na najbliższe lata. Dowiesz się jak zmieniają się potrzeby nowych klientów z pokolenia Z oraz ich cyfrowa Customer Journey. Co to jest blockchain, ekonomia subskrypcji, post prawda, eZaufanie, voice search, Interactive Content, eSport, cyfrowe celebryctwo i inne buzzwordy, które powinieneś znać, żeby być na czasie. Przed wszystkim dowiesz się też, które trendy warto obserwować a które wystarczy przyjąć do wiadomości.
W branży żartobliwie nazywany kombajnem internetowym łączącym działania z obszaru SEM i SEO oraz analityki internetowej w celu maksymalizacji ROI swoich klientów. Trener orazspecjalista Google Ads i Google Analytics. Wykładowca na poznańskim Collegium da Vinci. Doświadczony szkoleniowiec, który w swoim portfolio ma już ponad 500 przeszkolonych firm. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Współpracuje z firmami z branży nieruchomości, FMCG, e-commerce oraz startupami. Współodpowiedzialny m.in. za globalny sukces Brand24.
Wspomagane czy oszukane – o źródłach konwersji slow kilka
certyfikowany ekspert w zakresie reklamy Google Ads i Google Analytics specjalizujący się w marketingu efektywnościowym.
Na co dzień pomaga firmom zrozumieć wpływ Google na ich biznes jako elementu holistycznej strategii obecności online. Posiada doświadczenie we współpracy z firmami z branży finansowej, usługowej, e-commerce, wśród nich: Santander Consumer Bank, Yves Rocher, Money.pl, Neonet, Grupa Goldenmark. Przez Internet sprzedawał już wszystko. Współzałożyciel agencji Orange Juice, która jest Partnerem Google Premium, utrzymującej skuteczność kampanii reklamowych w gronie najlepszych w Polsce.
Zdobytym doświadczeniem i wiedzą chętnie dzieli się na autorskich szkoleniach Google Ads & Google Analytics pokazując w praktyce najlepsze wykorzystanie narzędzi Google i ich wpływ na biznes klientów. Prelegent i trener w ramach programów Google: Internetowe Rewolucje, Programu Certyfikowanych Trenerów Google 2014-2018. Wykładowca i szkoleniowiec na Uniwersytecie Wrocławskim i Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.
Jak docierać do klientów szybciej, lepiej i zgodnie z planem? Nowości i przydatne funkcje w reklamie Google Ads.
Przeprowadził ponad 1000 sesji networkingowych dla 100.000 uczestników. Od 2013 r. jest prezesem Akademia Rekomendacji Sp. z o.o. W lutym 2006 roku założył i do grudnia 2015 był prezesem firmy BNI Polska.
Poprzednio w swojej karierze pełnił m.in. funkcje Prezesa jobpilot Polska, HR Sector Sales Manager SAP Polska, Managing Director Neumann Management Institute, Dyrektora Polskiej Międzynarodowej Szkoły Zarządzania. Certyfikowany konsultant OD (OD Institute Ohio), nauczyciel przedsiębiorczości (Babson College), oraz certyfikowany coach ICC (International Coaching Community).
W latach 2002-2014 Członek Zarządu PSZK, założyciel i Prezes Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców.
Współautor książek:
Head of Consumer Engagement w Heart&Brain Warsaw oraz autor bloga poświęconego marketingowi internetowemu bryks.it.
Swoją przygodę z marketingiem zaczął 6 lat temu (jako 18 latek) i w tym czasie pracował jako digitalowy strateg m.in. w Havas Warsaw czy MullenLowe Warsaw. Współtworzył kampanie dla
marek: Lotos, Ballantines, Black Red White, SEAT, Media Markt czy Nutella. Autor eksperckich artykułów publikowanych m.in. w Marketing w Praktyce, Nowy Marketing czy Media Marketing Polska oraz komentarzy dla mainstreamowych mediów takich jak TVN, TVP czy Polskiego Radia.
Jak wykorzystać Instagram do zbudowania trwałego i szczęśliwego związku z konsumentem?
Zbudować trwały i dobry związek w dzisiejszych czasach nie jest łatwo… tym bardziej na linii marka-konsument! Odbiorcy w dobie “attention economy” oraz kryzysu zaufania do brandów,
niechętnie wchodzą z nimi w relacje. Jak w takim razie zyskać uwagę konsumentów i zaciekawić ich tym, co masz do przekazania? Jak interesująco zaprezentować im osobowość Twojej marki i zacząć budować z nimi wartościowe relacje? Podczas mojej prezentacji pokaże Wam jak robią to najlepsi wykorzystując Instagrama – jedno z najbardziej angażujących mediów społecznościowych.
strateg i konsultant ds. brandingu, social media i storytellingu, mówca i trener, producent video.
Wierzy w moc słów i znaczenie narracji, dlatego pomaga firmowo, instytucjom i osobom lepiej się porozumiewać oraz realnie wpływać na ich otoczenie. Podczas 9 letniej przygody z social media i content marketingiem zdążył wybudować agencje Social Frame, w której portfolio znajdują się takie marki jak: Skanska, Region Małopolska, Miasto Kraków, RMF MAXXX, ZNAK, BOŚ Bank, Bytom, sieć hoteli ibis, Jest również twórcą, opiekunem merytorycznym i szkoleniowcem na dwóch unikatowych kierunkach studiów podyplomowych na AGH w Krakowie „Social Media & Content Marketing” i „Marketing miejsc i kreowanie marek lokalnych”.
Trudna sztuka analityki: planowanie, pomiar i optymalizacja działań marketingowych na LinkedIn.
Współtwórca Bot Like You. Firma ma na koncie ponad 50 botów, m.in. dla marek takich jak: Facebook, Coca-Cola, Samsung, McDonald czy VISA.
Jest współtwórcą największej w Polsce społeczności, zrzeszającej osoby zainteresowane botami. Doświadczenie w roli prelegenta zdobywał już Golden Marketing Conference, Meet Magento Poland oraz Kongres For Social Media.
Oficjalny polski partner platformy Chatfuel, która przyznała mu tytuł jednego z najbardziej wartościowych twórców botów.
Messenger Lead Generation: jak działa AI w systemie reklamowym FB?
Absolwent Ekonomii na Uniwersytecie Warszawskim i Uniwersytecie Groningen, a także studiów podyplomowych w zakresie Bankowości i Rynków Finansowych na Uniwersytecie w Białymstoku i Zarządzania Projektami w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Z bankowością związany od 2009 roku. Swoje doświadczenie w Citi Handlowy zdobywał zarówno w Polsce, jak i w Stanach Zjednoczonych. Pracował w zarządzaniu produktem, segmentami klientów oraz transformacją sieci oddziałów i procesów, wprowadzając na rynek m.in. innowacyjne kioski mobilne Smart Mini. Od 2017 roku zarządza Zespołem Marketingu Strategicznego odpowiedzialnym za budowanie świadomości marki Citi na rynku detalicznym w Polsce. Lubi kwestionować status quo we wszystkim co robi, szukać nieszablonowych rozwiązań i inspirować ludzi do poszukiwania nowości.
Ukończyła Finanse i Rachunkowość w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, jednak swoją pasję odnalazła w marketingu. Od 7 lat związana z Citi Handlowy, początkowo budując unikalną ofertę produktów karcianych, a następnie zarządzając programem rabatowym i współpracą z partnerami. Obecnie jako Social Media & Brand Manager jest odpowiedzialna za budowanie strategii komunikacji w kanałach social media, zarządzanie projektami mającymi na celu budowanie świadomości marki oraz digitalizację fizycznych kanałów sprzedaży. Jest osobą pełną pozytywnej energii, w pracy z ludźmi stawia na relacje. To właśnie kontakt z ludźmi napędza ją do działania.
Wejść na smartfona
Jak zbudować percepcję marki nie mówiąc o produkcie
Kto budzi się rano i chce złożyć aplikację o produkt bankowy? Nikt! Dlaczego? Bo produkty bankowe to zazwyczaj coś, co mieć musimy, a nie coś, czego pragniemy. Jak zatem zaistnieć w świadomości potencjalnego Klienta, który może niekoniecznie marzy o Twoim produkcie albo nie jest skłonny do zmiany? Wykorzystaj coś, co każdy z Twoich przyszłych Klientów ma zawsze przy sobie – smartfona – i spróbuj znaleźć się w jego codziennym cyfrowym ekosystemie. A kiedy zacznie mieć pozytywne skojarzenia z Twoją marką – opowiedz mu o swoim wyjątkowym produkcie. O tym jak przy wykorzystaniu nieszablonowych narzędzi marketingowych budować percepcję marki na rynku usług finansowych opowiedzą Tomasz Bąk i Joanna Grabowska z Citi Handlowy.
Od kilkunastu lat zarządza działami marketingu oraz prowadzi złożone procesy budowania marek i tworzenia wizerunku. Wraz z zespołem stworzył nową komunikację i identyfikację wizualną salonów Agata, za co został doceniony m.in. podwójną nagrodą Dyrektora Marketingu Roku. Prelegent i autor tekstów z zakresu brandingu. Wyznawca zasady „dobre rzeczy inspirują” i autor cyklu pod tym samym tytułem.
Rebranding na dobry początek
Jeszcze parę lat temu nieatrakcyjne logo i staromodna nazwa ograniczały rozwój salonów Agata Meble, które były negatywnie oceniane na podstawie anachronicznej identyfikacji wizualnej. Dzisiaj marka jest nie tylko po rebrandingu, ale podjęła szereg działań mających na celu budowę trwałego i wyrazistego wizerunku. Prezentacja o początku drogi, którym jest rebranding, stawianiu konsumenta w centrum uwagi i dotrzymywaniu obietnicy złożonej przez zmianę identyfikacji.
.
Jest szkoleniowcem, wykładowcą, nauczycielem, dziennikarzem, coachem, managerem, facetem, synem, bratem, tłumaczem, wujkiem. Nie jest ojcem ani mężem. Bywał aktorem, konferansjerem, modelem. W każdej z ról czuje się dobrze i każda go definiuje, ale zawsze gdy ktoś pyta go, czym zajmuje się zawodowo musi się długo zastanawiać, co odpowiedzieć. W metodologii Mereditha Belblina jest poszukiwaczem źródeł, ale sam lubi o sobie myśleć jak o współczesnej wersji greckiego Hermesa. Po prostu lubi wiedzę i lubi ją podkradać z wszystkich możliwych źródeł, a potem przekazywać dalej i/lub wykorzystywać w licznych projektach, które prowadzi. Najbardziej lubi obszar swojej działalności, którą nazwałby „komunikacją”, we wszelkich jej inkarnacjach. Komunikacja werbalna, pozawerbalna, wizualna, w mediach społecznościowych, w zespołach, grupach, w społeczeństwach…
Jego ulubione pytanie to: „Dlaczego?”.
Jest freelancerem – wolnym człowiekiem, który ma szczęście pracować nad projektami prowadzonymi przez genialnych ludzi. Współtworzy projekt Travel World Passport i wspiera wiele innych przedsięwzięć związanych z biznesami on-line. Wykłada na Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku na kierunku PR i Marketing Partnerski i Prowadzenie e-biznesu, gdzie jest opiekunem merytorycznym. Prowadzi też zajęcia na Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych i na Uniwersytecie Gdańskim. Szkoli też i wykłada w ramach różnych programów szkoleniowych i prowadzi autorskie wykłady i spotkania w tematyce szeroko rozumianej komunikacji. Konsultuje projekty i biznes plany. Tworzy strategie komunikacji i pomaga w poszukiwaniu wartości w każdym przedsięwzięciu. Przetłumaczył kilkanaście książek dla Gdańskiego Wydawnictwa Psychologicznego i napisał kilkadziesiąt tekstów dla takich pism jak Maleman, Psychologia w szkole, Charaktery, Dolce Vita i Prestiż. Jest niezależnym konsultantem i doradcą, a swoją pierwszą pracę podjął w wieku 16 lat jako… lektor języka angielskiego.
Potem pracował jako specjalista do spraw reklamy podczas organizowanego w Gdańsku Festiwalu Szekspirowskiego. Od 2001 do 2006 pracował jako aktor i asystent reżysera w Teatrze Muzycznym w Gdyni. Potem był dyrektorem marketingu w Gdańskim Wydawnictwie Psychologicznym. W 2010 roku związał się z Wydawnictwem Pedagogicznym OPERON jako menadżer projektów. W 2012 roku rozpoczął współpracę z Grupą Nokaut, którą zakończył po roku, decydując się na samodzielne działanie i całkowitą niezależność. Skończył Wydział Architektury i Urbanistyki na PG, Studia Podyplomowe na SWPS z Psychologii Społecznej i na WSB z PR i Marketingu Partnerskiego. Ukończył też kursy na Uniwersytecie Stanford, Princeton i Michigan.
Zbyt często myślimy o treści w kategorii formatu, wyglądu czy też autora. Badania z zakresu psychologii społecznej, socjologii i psychologii emocji pokazują, że wirusowość zależy od tego, co treść „robi” z odbiorcą. Kluczem jest zrozumienie motywacji, preferencji, postaw. Omówię podstawowe rodzaje pobudzenia emocjonalnego, które towarzyszy treści, podam czynniki konieczne do wygenerowania wirusa i zachęcę do pakowania firmowych wartości, dobrych produktów i szlachetnych idei w wirusowe treści
Absolwentka Kulturoznawstwa oraz Zarządzania Instytucjami Kultury na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, a także studiów podyplomowych w zakresie kształcenia głosu i mowy na Uniwersytecie SWPS. Od 1991 roku związana z mediami, najpierw radiem, a potem telewizją. W TVN gospodyni m.in. głównego wydania Faktów, a w TVP Wiadomości oraz programów publicystycznych. Obecnie w Nowa TV. Autorka czterech książek: “Pokolenie ’89. Dzieci PRL w wolnej Polsce”, “Kto pyta nie błądzi. Rozmowy wielkich i niewielkich”, “Niedziela bez Teleranka” i „Czego oczy nie widzą”. Zdobywczyni tytułu “Mistrz Mowy Polskiej”. Wykładowca i trener dobrego mówienia.
W świecie idealnym każdy mógłby zależeć wyłącznie od siebie, pracować na własny rachunek i własne nazwisko. Jednak większość z nas wciąż zależy od zasad panujących w firmie, która go zatrudnia, zależy od zleceniodawców, ich wymogów, czasem humorów… Czy mimo to można stworzyć markę indywidualną, która z jednej strony zapewni nam niezależność, a jednocześnie da szefom przekonanie, że swoją postawą reprezentujemy ich w sposób przyzwoity i uczciwy? Tak. Da się to zrobić. Jak nie stać się niewolnikiem pracy, jaką rolę pełni w tym dywersyfikacja działalności, szacunek do otoczenia, jak tworzyć przyjazne środowisko, ile zależy od nas samych? Opowiem o własnych doświadczeniach w organizowaniu życia, w którym główną rolę pełni zdrowy balans pomiędzy pracą, domem i pasjami.
Współzałożyciel i CMO, HR Embassy – Konsultant, szkoleniowiec i praktyk, od lat związany z branżą marketingową. Szkoli klientów z zakresu komunikacji i reklamy na Facebooku oraz strategii obecności marki online. Wśród firm, z którymi współpracował znajdują się firmy takie jak: Sprawny.Marketing, ePoint, Kitchen Aid, VR Warsaw, infoShare czy też ISTV. Jest również współzałożycielem i CMO firmy szkoleniowo-konsultingowej HR Embassy, działającą w branży HR. Prywatnie angażuje się w liczne akcje charytatywne i dobroczynne. Aktywnie wspiera i angażuje się między innymi w projekty Szkoła 3.0 czy KarmimyPsiaki.pl.
Podczas swojej prelekcji przedstawię, jak zaplanować strategię obecności w mediach społecznościowych, która w skuteczny sposób łączy organiczne działania przedsiębiorstwa i jego pracowników, z działaniami płatnymi na Facebooku i instagramie. Na prawdziwym przykładzie i efektach powiem o tym jak wykorzystać najnowsze możliwości i formaty postów na Facebooku i Instagramie łącząc je efektywnie z komunikacją na LinkedIn. Dodatkowo pokażę, jak połączyć te działania i zapewnić im wsparcie reklamowe w formie kampanii na Facebooku i Instagramie. To wszystko oczywiście po to aby skutecznie prowadzić sprzedaż usług do klientów B2B.
Master Trener Structogram, NeuroCoach, autorka książek.
Zawodowo. Jest Master Trenerem Structogramu, metodologii, która wykorzystując wiedzę o genetyce mózgu, pozwala skuteczniej sprzedawać, zarządzać i radzić sobie w relacjach ze sobą i innymi. Wiedzę zdobywa u takich Mentorów jak Anthony Robbins, Blair Singer, T.Harv Eker, Alex Mandossian czy Brian Tracy. Pracuje z największymi firmami międzynarodowymi, takimi jak m.in.: Cargill, Citibank, DHL, Cegedim czy Deutsche Bank. Od 20-tu lat zarządza Centrum Edukacyjno-Consultingowym CONCRET i jestem wiceprezesem zarządu i partnerem Instytutu Colina Rose – jednej z najprężniej rozwijających się szkół językowych. Jeden z nielicznych na świecie neurocaochów. Jest absolwentką 6-ciu kierunków studiów podyplomowych i wykładowcą na wyższych uczelniach. Autorka książek “Otrzep kolana i biegnij”, “Mózg fabryka sukcesu”, “Teraz autentyczność” oraz współautorka przewodników: “Jak w 30 dni zwiększyć swoją efektywność”i “Jak zbudować swój wizerunek w 30 dni”.
Jej pasją jest rozwój osobisty i odkrywanie potencjału ludzkiego. Przez jej programy szkoleniowe i coachingi przeszło ponad 13 tysięcy osób, które z powodzeniem realizują swoje cele i żyją pełni spełnienia i pasji.
Prywatnie. Jest szczęśliwą kobietą i dumną mamą dorosłego syna. W roli kobiety odnajduje się każdego dnia, szczególnie kiedy zastanawia się, co na siebie włożyć albo kiedy szuka w torbie kluczy. Jest córką, żoną, przyjaciółką. Jest szefem, który czasem zbyt miękko podchodzi do swojego zespołu. Uwielbia bycie kurą domową, która piecze chleb, prasuje koszule i gotuje. Nie ma dla niej nic ważniejszego, niż rodzina i spełnianie się w różnych obszarach życia. Punktem przełomowym w jej życiu była śmierć brata – Krzysztofa, który odszedł w 1998 roku. Wtedy zmieniła w swoim życiu praktycznie wszystko, począwszy od życia zawodowego, po życie osobiste. Żyje zgodnie z maksymą:”Miej cierpliwość, wszystko jest trudne, zanim stanie się łatwe”.
Jak wykorzystać najnowsze badania nad mózgiem w biznesie?
Co powoduje, że od niektórych osób kupujemy, a inni nie są w stanie nas przekonać?
Dlaczego czasem nasze decyzje zakupowe są spontaniczne a inni potrzebują na ich podjęcie więcej czasu?
Na te wiele podobnych pytań istnieją jasne i proste odpowiedzi.
Miejscem, w którym spotyka się oferta z popytem jest mózg.
Głowa klienta. Tam w „trójdzielnym” mózgu przyjmowana i oceniana jest oferta. Tam spotyka się popyt, motywy kupna i potrzeby klienta.
Tam powstaje pragnienie, opór, decyzja lub odrzucenie zakupu. Ludzki mózg jest centrum sterowania dla zachowania na rynku.
On jest miejscem akcji rynkowej. Im bardziej zrozumie się funkcjonowanie mózgu, tym lepiej rozumie się klientów w ich pozytywnych i negatywnych decyzjach zakupu.
Co więcej odpowiadając sobie na pytanie: co jest tajemnicą sukcesu sprzedawcy, możemy dziś znaleźć wiele recept i przepisów. Większość z nich mówi o prawidłowych technikach sprzedaży bądź o idealnym sprzedawcy.
Jednak w większości owych przepisów klient pozostaje schematem, obrazem statystycznego tłumu klientów.
Gdy zdobędzie się na indywidualność, wówczas staje się „trudnym klientem” i szuka się na niego skutecznych „technik”.
Kiedy znasz mózg swojego klienta, przestaje on być nieznaną istotą, lecz kimś z kim jesteśmy w stanie nawiązać relację.
Również każdy klient ma swój własny świat pozytywnych i negatywnych nastawień, nie tylko względem innych osób, ale również względem ofert produktów oraz usług.
To właśnie świadomość tego nastawienia, która motywuje klienta i zachęca do kupna albo demotywuje i powstrzymuje przed zakupem, rozszyfrowuje GO i umożliwia indywidualne podejście.
Zatem, każdy klient ma swoją własną i unikatowa biostrukturę mózgu. Skuteczny handlowiec uwzględnia ją w procesie sprzedaży, wychodząc klientowi naprzeciw i poprzez argumenty, które otrzymuje, podejmuje decyzję.
I jeszcze jedna kwestia, o której nie wie większość osób zajmujących się sprzedażą. Produkt i usługa mają również swoją własną BIOSTRUKTURĘ.
Co oznacza, że nie każdy klient kupi to, co nas w danym produkcie „kręci”. Kolorystyka opakowania, jego kształt, nazwa i ogólny wygląd mogą być kluczowymi elementami, od których zależy decyzja zakupowa.
Produkty czy usługi cieszące się powodzeniem na rynku mają różne, ale zawsze specyficzne struktury, które jasno definiują go i wyróżniają z tłumu tysięcy podobnych.
Warto mieć ich świadomość!
Opierając się więc na różnorakich motywach zakupu i potrzebach klienta możliwe jest zindywidualizowanie doradztwa sprzedaży, co skutkować będzie powstaniem długofalowego i cieszącego się sukcesem związku z klientem.
Zatem, aby na dzisiejszym rynku skutecznie sprzedawać warto mieć choć elementarną wiedzę na temat ludzkiego mózgu, którą zdobędziesz podczas najbliższej edycji GMC, na którą Cię zapraszam.
Prezes zarządu Whisky Media. Do niedawna szef komunikacji w LifeTube – największej jednonarodowej sieci partnerskiej YouTube w Europie. Wcześniej szef działu online National Geogra-phic, National Geographic Traveler, Focus i magazynu Coaching. Były wydawca strony głównej Gaze-ta.pl i szef serwisu Pieniądze tego portalu. Wcześniej m.in. w naTemat, TVN CNBC i Mastiff Media Pol-ska. Kierownik specjalizacji „Komunikacja multimedialna. Twórcy internetowi, social media i wideo” na wydziale dziennikarstwa Collegium Civitas. W mediach pracuje od ponad 12 lat, jego pasją są media społecznościowe, wideo i nowe media. Czas wolny? Sporty wodne, motorówki, przyjaciele. Smakosz whisky.
Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość na naszej stronie.
Możesz dowiedzieć się więcej o plikach cookie, których używamy, lub wyłączyć je w ustawieniach.
This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.
If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.
Więcej informacji: Polityka prywatności i cookies