AKTUALNOŚCI

Łukasz Sokołowski – Przesłuchanie GMC

10 czerwca 2020

➡️ Co się stało z 15 000$❓ Kogo ceni❓ Kto twierdzi, że opowiadanie historii wychodzi mu naprawdę dobrze❓ I dlaczego druga osoba z Citi Handlowy chce być jak kaczka❓
➡️ Tego wszystkiego dowiecie się z poniższego przesłuchania, na które doprowadzony został Łukasz Sokołowski, Digital Brand Manager w Citi Handlowy.

1️⃣ Jaka jest Twoja morning routine, bez której nie zaczynasz dnia?
💬 ŁUKASZ: Mój morning routine zaczyna się wieczorem dnia poprzedniego. Udany poranek i cały dzień to solidny sen. Staram się bardzo pilnować, by spać nie mniej niż 7h. Kiedy wstanę sekwencja czynności jest stała: śniadanie dla dzieci 👨‍👩‍👧‍👧, szklanka wody z cytryną 🍋, rozciąganie ok 15 minut, toaleta, ubranie i jestem gotowy do działania.

2️⃣ Zdradź swój life-hack na znalezienie siły, gdy baterie 🔋 są wyładowane, a głowa jest przeciążona myślami 🤯.
💬 ŁUKASZ: Kiedyś był to Muay Thai, teraz przerzucam żelastwo na siłowni 🏋️‍♂️. Lubię się sprawdzać z samym sobą i pokonywać kolejne ograniczenia. Dobrze przeprowadzony trening potrafi odmienić mój stan o 180°.

3️⃣ Kto jest Twoim zawodowym autorytetem/inspiracją?
💬 ŁUKASZ: Bardzo cenię Setha Godina i Simona Sinka za ich wkład w to jak postrzegam teraz marketing, jednak nie nazwał bym ich autorytetami. Dla mnie słowo autorytet jest tak mocne jak przyjaciel. Ma się kilku czasem jednego przez całe życie.

4️⃣ Najlepsza rada jaką Ci kiedykolwiek udzielono i możesz ją przekazać dalej?
💬 ŁUKASZ: Bądź jak kaczka 🦆. Gdy patrzymy na płynącą kaczkę widzimy tylko jak gładko i spokojnie przesuwa się po tafli wody. Jednak pod powierzchnią jej nogi działają na najwyższych obrotach. Chodzi o to by nie dać się ponieść emocją. Nawet jeżeli nas coś dotknie, urazi lub zwyczajnie wkurzy, starajmy się zachować spokój na zewnątrz. Nie jesteśmy w stanie kontrolować tego co nas spotyka, ale możemy kontrolować nasze reakcje.

5️⃣ Co w swojej karierze zawodowej uważasz za największy sukces 🏆?
💬 ŁUKASZ: Nie mam jednego wydarzenia czy projektu, który uważam za swój największy sukces – na to jeszcze pracuje. Dla mnie sukcesem na polu zawodowym jest fakt, że cały czas się rozwijam i zdobywam nowe umiejętności.

6️⃣ Dzisiaj ASAP jutro F**CK UP 🤬 – jaki błąd nauczył Cię najwięcej?
💬 ŁUKASZ: Kiedyś w pośpiechu popełniłem błąd w ustawieniu kampanii i „przepaliłem” 15 000$. Nie sądzę jednak czy ta sytuacja nauczyła mnie czegoś szczególnego. Może tego, że czasem warto zwolnić i sprawdzić coś dwa razy. „Sometimes we win sometimes we learn” – mocno wierzę w to twierdzenie. W każdym tygodniu spotykają nas małe sukcesy lub małe porażki. Najważniejsze to umieć analizować te sytuacje i z każdej czerpać jak najwięcej.

7️⃣ Nad czym aktualnie pracujesz?
💬 ŁUKASZ: Pomimo licznych ograniczeń jakie przyniósł nam czas kwarantanny, staramy się rozbudowywać ofertę benefitów dla klientów Citi Handlowy w obszarach, które są dla nas istotne od dłuższego czasu czyli dining oraz entertainment. Przenosimy się jednak jeszcze bardziej do świata online.

8️⃣ Wymień trzy osoby/profile, które obserwujesz by trzymać rękę ✋ na pulsie w świecie 🌍 marketingu.
💬 ŁUKASZ: Adweek, Social Media Examiner, Marketing przy Kawie

9️⃣ Załóżmy, że na świecie nie ma branży marketingowej. Co stałoby się Twoim sposobem na życie?
💬 ŁUKASZ: Pisałbym książki lub opowiadania dla najmłodszych 📚. Bardzo lubię wymyślać nowe historie i całkiem nieźle mi to wychodzi. Przynajmniej tak twierdzą moje dzieci. 👧 👧

🔟 Wymień jedną książkę 📖, jedną płytę/piosenkę 📀 oraz jeden film 🎥, do których lubisz wracać i zmieniły Twoje spojrzenie na świat.
💬 ŁUKASZ: ➡️ Film: „Skrzypek na dachu” ➡️ Płyta: Molesta “Skandal”
➡️ Książką: Daniel Kahneman “Pułapki Myślenia”

P.S. Łukasz wraz z Tomasz Bak wystąpi na Golden Marketing Conference – Poznań, 14-15 września 2020r. prezentując temat: 👉 “MonsterTruck czy Bolid F1? Skala czy precyzja? – jak budować kontekstową komunikację na masową skalę.”.