AKTUALNOŚCI

Złote Spinacze Rozdane!

12 grudnia 2019

6 grudnia poznaliśmy zwycięzców XVII edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. 80-osobowe Jury konkursu przyznało 20 Złotych, 34 Srebrne oraz 29 Brązowych Spinaczy, w łącznie 31 kategoriach.

Konkurs ma charakter otwarty i jest skierowany do wszystkich podmiotów, które realizują projekty z zakresu PR-u w Polsce.
XVII edycja cieszyła się rekordową liczbą zgłoszeń, więc jury stało przed ciężkim wyborem kampanii, które obrazują najlepsze praktyki komunikacyjne w branży.
Tym bardziej cieszy fakt, że prelegenci katowickiej edycji GMC, Magdalena Szmidt oraz Paweł Szczepaniec z MOSQi.TO oraz ING Polska, otrzymali Srebrnego Spinacza w kategorii “Finanse” za działania PR do kampanii “Dobry głos dla firm” oraz Brązową statuetkę w kategorii “Komunikacja Wewnętrzna” za kampanię “Stranger e-learnings – thriller językowy”, co ciekawe to właśnie o tej kampanii Magda i Piotr opowiadali podczas swojej prelekcji.
Wśród laureatów znalazła się również Grupa MSL, która oprócz 3 miejsca dla “Najlepszego w konkursie” zdobyła nagrody chociażby w takich kategoriach jak: PR miejsca, miasta lub regionu; Susyainbility&CSR Communications; Media Relations
czy Custom Publishing. To kolejny ogromny sukces naszego zaprzyjaźnionego partnera, który razem z nami tworzył tegoroczną, warszawską edycję GMC!

Wszystkim zwycięzcom składamy gratulacje i życzymy kolejnych kreatywnych i zwycięskich kampanii.

Źródło:https://zlotespinacze.pl/zlote-spinacze-2019-rozdane/
Link do zdjęcia