AKTUALNOŚCI

Pałac Buckingham zatrudnia na stanowisko Head of Digital Engagement.

19 grudnia 2019

O sile i znaczącej roli social mediów w marketingu wiedzą chyba wszyscy. Na Golden Marketing Conference niejednokrotnie wspomniano, że chcąc nie chcąc bez aktywnego #Facebooka, #Instagrama, #Twittera czy #LinkedIn przegrywamy z konkurencją już na starcie. I choć wydawać by się mogło, że Królow konkurencją przejmować się nie musi, to jej doradcy ds. wizerunku wiedzą, że nawet ona musi zadbać o lepszą komunikację.

JOB ALERT!

Jeśli potrafisz mówić i pisać po angielsku i jesteś social media ninja możliwe, że ta praca jest właśnie dla Ciebie.
I to nie byle jaka praca bo na stanowisku Head of Digital Engagement w samym Pałacu Buckingham!
W ogłoszeniu o pracę zamieszczonym na #LinkedIn przez Royal Household można przeczytać, że do głównych obowiązków będzie należeć dbanie o „utrzymanie obecności Królowej w oczach opinii publicznej na scenie światowej” czyli edytowanie mediów społecznościowych, stron internetowych oraz innych platform cyfrowych. Jako, że treści zamieszczane na kanałach należących do członków rodziny królewskiej oglądają codziennie miliony użytkowników kandydat musi odznaczać się „innowacyjnością, kreatywnością, umiejętnościami pisarskimi oraz nienaganną reputacją”. Dodatkowym atutem są darmowe lunche, a wynagrodzenie w zależności od doświadczenia wynosi 45 000- 50 000 £.
Nie wiemy czy będzie to praca w młodym i dynamicznym zespole i czy w przerwach będzie można głaskać corgis  Królowej, ale jeśli ktoś z Was pragnie dzielić się swoją pracą z całym światem, to CV możecie składać do 24 grudnia.

Źródło