13#Dawid Woźniakowski


Szkoleniowiec, mówca

Tytuł wystąpienia: Marketing a MÓZG. Jak najlepiej wykorzystać potencjał swojego głównego narzędzia pracy?

Gdy myślimy o narzędziach do pracy, do głowy od razu przychodzi nam GA, GSC oraz różnego rodzaju platformy do kampanii mailingowych, re-marketingu, marketing automation itd. Czy faktycznie, są one najważniejszym narzędziem, które wykorzystujemy w swojej pracy? Nie. Narzędziem tym jest mózg. To on sprawia, że jesteśmy w stanie zrozumieć potrzeby klientów, opracować skuteczne kampanie sprzedażowe i w rezultacie dotrzeć do nich z daną usługą lub produktem. Podczas wykładu wyjaśnię w jaki sposób pracuje mózg oraz jak sprawić, by mózg pracował znacznie wydajniej w kontekście zadań intelektualnych i kreatywnych. Dowiedz się jak podnieść efektywność swojego mózgu i zapomnij o stresie związanym ze zbliżającym się deadlinem.

BIO:

Szkoleniowiec i mówca. Wykładowca z międzynarodową akredytacją szkoleniowców REPs (Register of Exercise Professionals) oraz specjalistą ds. odżywiania i suplementacji. Autor bloga oraz wielu artykułów publikowanych w prasie i internecie. Specjalizuje się w pomaganiu osobom z poważnymi zaburzeniami hormonalnymi, chorobami metabolicznymi oraz autoimmunologicznymi. Szkoleniowiec prowadzący warsztaty dla firm związane ze zdrowym stylem życia i świadomością własnego organizmu.

Współpracował z takimi markami jak: Nestle, H&M, Polsat, TVN, TVP2, CKM, gazeta.pl, Innogy, Sandoz, Benefit Systems, Marwit,
T-Mobile, TVN Style czy Samsung.