Jakub Kwaczyński


GoldenSubmarine


Tytuł wystąpienia: Powrót do przeszłości – produkt czyli dlaczego w dobie nowych technologii oraz nowego konsumenta produkt przeżywa swój renesans

  • Odpowiedzialny za strategię komunikacji klientów GoldenSubmarine w Internecie, m.in. NIVEA Polska, Zott, ING, Nesperta, Żywiec, czy Nestle.
  • Prowadzący warsztaty strategiczne dot. kluczowych projektów klientów (np. Podwórka NIVEA, NIVEA Baby)
  • Prelegent na konferencjach marketingowych, m.in. Forum IAB 2017 i 2018 (Wysoka oceny: 4,42, 4,75) Forum Marketingu Zintegrowanego (jedno z 3 najlepszych wystąpień z kilkunastu), MIXX Conference 2016 i inne.
  • Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego i WSB w Poznaniu. Autor artykułów branżowych (m.in. HBR, MMP, Online Marketing Polska, Marketing w Praktyce, Press).
  • Posiadacz certyfikatu DIMAQ Professional, potwierdzający komptetencje w digital marketingu
  • Współtworzy specjalność Marketing Online na UAM w Poznaniu. Z marketingiem związany od 7 lat.

BIO: