Łukasz Głombicki


Whisky Media


CEO Whisky Media, Digital & social media executive, szkoleniowiec, trener

Tytuł wystąpienia: Co i jak zrobić, żeby Twoja firma zarabiała 10 razy lepiej wykorzystując działania marketingowe, influencerów i content marketing

BIO:

Prezes zarządu Whisky Media. Do niedawna szef komunikacji w LifeTube – największej jednonarodowej sieci partnerskiej YouTube w Europie. Wcześniej szef działu online National Geogra-phic, National Geographic Traveler, Focus i magazynu Coaching. Były wydawca strony głównej Gaze-ta.pl i szef serwisu Pieniądze tego portalu. Wcześniej m.in. w naTemat, TVN CNBC i Mastiff Media Pol-ska. Kierownik specjalizacji „Komunikacja multimedialna. Twórcy internetowi, social media i wideo” na wydziale dziennikarstwa Collegium Civitas. W mediach pracuje od ponad 12 lat, jego pasją są media społecznościowe, wideo i nowe media. Czas wolny? Sporty wodne, motorówki, przyjaciele. Smakosz whisky.