Paweł Mielczarek


Cosmo Group


Dyrektor e-commerce

Tytuł wystąpienia: Jakie dane poufne Twojej konkurencji wyczytasz ze statystyk Allegro - Średni koszyk, bestsellery, produkty komplementarne, sprzedaż premier

BIO:

W 1999 roku nie zdawałem sobie sprawy, że powstał twór zwany Allegro, który na zawsze zmieni przyzwyczajenia zakupowe Polaków. 6 lat później rejestrując swoje konto na platformie, myślałem o jednorazowym zakupie. Gdy Polska organizowała Euro’12 wspólnie z grupą zapaleńców tworzyliśmy alternatywę dla największego portalu aukcyjnego w kraju. Rok 2015 był dla mnie przełomowy, gdy rzuciłem pracę na etat i postanowiłem założyć firmę wspierającą sprzedawców: realizując dla nich ponad 100 audytów ofert, przygotowując strategię i wprowadzając marki na marketplace. Dziś po tak przebytej drodze i ze zdobytym doświadczeniem, przygotowuje się do wystąpienia na Golden Marketing Conference podczas którego opowiem Wam jak monitorować konkurencję na pomarańczowym portalu, do czego wykorzystać te informacje oraz jakie dane poufne przydatne do sprzedaży na sklepie internetowym kryje analityka Allegro.