• GMC LIVE!

    1 czerwca 2020 r., godz. 11:00 - 16:00

PRELEGENCI

PROGRAM

poniedziałek, 1 czerwca

Prowadzące:

Martyna Dera
Dyrektor Golden Marketing Conference, Grupa MTP
Agnieszka Markiewicz
Kierownik Wydziału Wydawnictw, Grupa MTP
11:00 Rozpoczęcie konferencji
11:00 – 11:20
Keep moving or die. Czyli jak stworzyć kryzysoodporną ofertę w dobie koronawirusa
Iwona Kasprzak, Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej, Grupa MTP
Karolina Niementowska, Kierownik Zespołu Zarządzania Marką Korporacyjną, Grupa MTP
11:20 – 11:40
Marketing kapitalizmu XXI wieku
Elżbieta Wojtczak, CEO, Communication Unlimited
11:40 – 12:00
Marketerze, wyjdź poziom wyżej - czyli jak automatyzacja zmienia oblicze performence marketingu i jak w efekcie zmienia się praca marketera?
Andrzej Brandt, Head of PCC, Semahead
12:00 – 12:10 Przerwa na kawę
12:10 – 12:30
5 wskazówek jak wypromować aplikację mobilną i utrzymać zainteresowanie użytkowników
Katarzyna Olender, Business Development Manager, admetrics.pl
12:30 – 12:50
O budowaniu lojalności i angażowaniu Klientów w czasach pandemii, czyli zostań w domu z Citi Specials.
Tomasz Bąk, Dyrektor Biura Marketingu Strategicznego, Citi Handlowy
12:50 – 13:10
(R)ewolucja marketingu w czasach Covid-19, czyli jak skutecznie realizować cele i nie zwariować.
Angelika Jeżewska, Senior Marketing Specialist, Brand Expert, Lenovo
13:10 – 13:30 Przerwa na lunch
13:30 – 13:50
Real-Time Marketing w dobie koronawirusa - jak tworzyć edukacyjny kontent wideo na przykładzie POLOzaurów
Magdalena Szmidt, Head, MOSQI.TO
13:50 – 14:10
Social Selling - odpowiedź na problemy firm w czasach pandemii
Grzegorz Miecznikowski, CEO, S Words
14:10 – 14:30
Employee Advocacy od A do Z. Jak zmienić pracowników w influencerów i zacząć generować jakościowe zasięgi.
Marcin Sokołowski, CEO, Sharebee
14:30 – 14:40 Przerwa na kawę
14:40 – 15:00
5 kroków do skutecznej sprzedaży w internecie
Łukasz Cholewicki, Digital Marketing Manager, Agencja interaktywna r360
15:00 – 15:20
Co blokuje sprzedaż w Twoim sklepie, nie tylko w dobie Covid-19?
Aleksander Cierniewski, CEO, Semcore
15:20 – 15:40
Dlaczego znacząca różnica jest znacząca, rzecz o strategii komunikacji marki w czasach kryzysu.
Agnieszka Juszkis, Posnania Marketing Director, Apsys Group
15:40 – 16:00
Język żyrafy, czyli o sposobie empatycznej komunikacji w czasach zarazy.
Agnieszka Jaworska-Goździewska, Marketing & PR Manager, Nickel Development

W PROGRAMIE

- Real-Time Marketing

- Strategie marketingowe

- Social Selling

- Performance Marketing

- Influencer Marketing

- E-commerce

BILETY

Udział w konferencji jest bezpłatny. Wydarzenie będzie transmitowane online na

FANPAGE GMC

YOUTUBE GMC

GMC Live! jest objęte akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne:

Prelegent - 30 pkt

Uczestnik – 10 pkt

Aby uzyskać punkty trzeba zrobić screen podczas transmisji live i wysłać go za pomocą platformy DIMAQ

DIMAQ to międzynarodowy program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych. Więcej informacji TUTAJ

PATRONAT HONOROWY

PARTNERZY MERYTORYCZNI

PARTNERZY

PARTNERZY TECHNICZNI

GŁÓWNI PARTNERZY MEDIALNI

PARTNERZY MEDIALNI

ZAUFALI NAM

ZOSTAŃ PARTNEREM GOLDEN MARKETING CONFERENCE

Zapytaj o szczegóły:
Mateusz Pająk
+48 696 001 267
mateusz.pajak@grupamtp.pl

Zobacz jak wyglądała poprzednia edycja konferencji

Golden Marketing Conference Katowice 2019

PROGRAM EDYCJI 2019

środa, 20.11

9:00 – 9:50 Rejestracja
09:50-10:00 Powitanie uczestników konferencji
10:00 – 11:00
Ś.P. Marketing.
Zuzanna Skalska, Partner zarządzający, 360 Inspiration
11:00 – 11:30
Content is NOT the King. Co faktycznie nas porusza i motywuje? Na co zwracać uwagę, aby projektować skuteczne rozwiązania i kampanie marketingowe.
Adrian Gamoń, strateg, konsultant ds. brandingu i social media.
11:30-12:00
“Po prostu stranger e-learnings :)” Jak mówić o prostym języku w digitalu?
Magdalena Szmidt, Head, MOSQI.TO
Paweł Szczepaniec, Client Communication Owner, ING Bank Śląski
12:00-12:30 Przerwa kawowa
12:30-13:00
Debata: Marketing inhouse czy outsourcing?
Grzegorz Borowiecki, Nadsztygar, WUNDERTEAM
Michał Pala, CEE Marketing Director, TOUS Jewelry / Oriens Group
Magdalena Szmidt, Head, MOSQI.TO
13:00-14:00
Obsługa klienta w sieci czyli sprzedaż i marketing!
Monika Czaplicka, CEO, Wobuzz
Jagoda Prętnicka, Head of PR & Market Insights, SentiOne
14:00-15:00 Lunch
15:00-16:00
Warto być przyzwoitym. Empatyczny marketing w praktyce.
Piotr Bucki, Szkoleniowiec, wykładowca, Bucki Pro
16:00-17:00
Ogłoszenie tematu i prelegenta wkrótce.
17:00-17:30
Jak optymalizować CX i konwersję wykorzystując nawyki konsumentów.
Marek Magoń, Head of Brand and Marketing Communications, G2A.COM
17:30 Wine networking

czwartek, 21.11

9:00 – 10:00 Rejestracja
10:00 – 11:00
Optymalizacja budżetu na poziomie kampanii - nowy sposób zarządzania reklamami na Facebooku.
Artur Jabłoński, CEO, Digitalk
11:00 – 11:30
Rozszerzona rzeczywistość w mediach społecznościowych.
Cezary Kuik, Trener Chatbot & AI Lead, Socjomania
11:30 – 12:00
Nie ma jednego typu klienta – czyli o różnych sposobach myślenia.
Tomasz Kalko, Dyrektor ds. Rozwoju, Blachy Pruszyński
12:00 – 12:30 Przerwa kawowa
12:30 – 13:30
Jak to robić w 2019 - tipy i trendy w influencer marketingu.
Patrycja Górecka-Butora, PR & Influencer Marketing Coordinator, Kazar
13:30 – 14:00
Company Page na LinkedIn - co zrobić, żeby strona nie tylko miała kilka tysięcy obserwujących ale także zaangażować ich do działania?
Łukasz Dębski, Digital Marketing Consultant, Socjomania
14:00 – 14:40
INFLUENCER MARKETING – chwilowy trend czy kompletna zmiana sposobu komunikacji?
Michał Pala, CEE Marketing Director, TOUS Jewelry / Oriens Group
14:40 – 15:30 Lunch
15:30 – 16:00
Nie idźcie w CX. Jesteście tam od dawna.
Marek Gonsior, Doradca marki, Niezależny konsultant
16:00 – 16:30
Dryfujące wartości. Jak budować marki istotne i czy da się na tym zarobić.
Wojciech Kotala, CEO, Schulz brand friendly
Radosław Grzybowski, CEO / Strategy & Creative Director, 19 Południk friendly connected
16:30 – 17:00
Ogłoszenie tematu i prelegenta wkrótce.
17:00 – 17:30
Czy strategii marketingowej firmy potrzebna jest strategia personalna?
Krzysztof Paliwoda, Szkoleniowiec