• 23-24 września 2019, Warszawa

BILETY

BEST SELLER!
BILETY SILVER GOLD PLATINUM
Certyfikat uczestnictwa
Miejsce przy scenie
Bufet kawowy
Lunch
Lunch z prelegentami GMC (z wyłączeniem gościa specjalnego)
Darmowy parking
Skrypt szkoleniowy
Spotkanie networkingowe
After party
Ceny
BEST SELLER!
Early birds
(tylko do 28.06)
529 zł netto 689 zł netto 979 zł netto
I tura
(29.06 - 26.07)
599 zł netto 799 zł netto 1119 zł netto
II tura
(27.07 - 30.08)
679 zł netto 889 zł netto 1249 zł netto
III tura
(31.08 - 22.09)
749 zł netto 889 zł netto 1390 zł netto
KUP BILET KUP BILET KUP BILET

* - do cen netto należy doliczyć 23% podatku VAT

REGULAMIN DLA UCZESTNIKÓW GOLDEN MARETING CONFERENCE

Więcej informacji o wydarzeniu już wkrótce.

Zobacz, jak wyglądały edycje w innych miastach:

PROGRAM

 

TEMATYKA

 

Tematem konferencji będą nowe perspektywy dla marketingu, zmieniająca się rola marketingu w organizacjach, nowe, niezbędne kompetencje szefów marketingu, którzy chcą mieć większy wpływ na wzrost biznesu, narzędzia, technologie i dane oraz procesy, które sprawiają, że marketing staje się głównym motorem napędowym w czasie transformacji biznesu. Poruszony zostanie ważny temat social mediów w kreowaniu wizerunku i promocji sprzedaży

 

BLOKI TEMATYCZNE

 

  • Nowe kompetencje CMO jako lidera zmiany w organizacji
  • Data Science, AI, Machine Learning, Business Intelligence - jako nowe narzędzia wzrostu
  • Consumer Experience - jak technologia i wiedza o konsumencie poprawiają doświadczenia ludzi z markami
  • Blok Case Studies – innowacje, efektywność, transformacja
  • Social media marketing
  • Influencer marketing

Zostań partnerem Golden Marketing Conference

Zapytaj o szczegóły: Robert Mazur, +48 696 001 267, robert.mazur@grupamtp.pl

PARTNERZY SREBRNI

PARTNERZY GOLDEN MARKETING CONFERENCE

Tomasz Kobierski

Wiceprezes Zarządu Grupy MTP

Golden Marketing Conference to dwudniowe wydarzenie skierowane do Top Managementu – członków zarządu, dyrektorów marketingu oraz osób decyzyjnych w zakresie strategii rozwoju marki. Zaproszeni eksperci będą dyskutowali m.in. o zastosowaniu marketing automation, biznesowych możliwościach AI, Google Analytics, budowaniu nieszablonowych strategii marketingowych oraz o wielu innych, kluczowych aktualnie dla branży marketingowej tematach. Specjalna formuła oparta na prelekcjach na najwyższym światowym poziomie oraz inspirujący networking w specjalnie przygotowanej strefie kuluarowej, stworzą przełomowy event o dużym potencjale biznesowym.