-
wrzesień 2020 r., Warszawa
-
PROGRAM
ORAZ SPRZEDAŻ BILETÓW WKRÓTCE
ZOSTAŃ PARTNEREM
GOLDEN MARKETING CONFERENCE
Zapytaj o szczegóły:
Mateusz Pająk
+48 696 001 267
mateusz.pajak@grupamtp.pl
DZIĘKUJEMY ZA UDZIAŁ W GMC WARSZAWA I ZACHĘCAMY DO OBEJRZENIA FILMU Z KONFERENCJI
Zobacz jak wyglądała poprzednia edycja konferencji
PROGRAM EDYCJI 2019
23 września 2019, poniedziałek |
||
SALE A i B | ||
10:00-11:00 |
Building brands in the mobile world |
|
11:00-11:40 |
Umarł CMO, niech żyje CMO: o rewolucji roli dyrektorów marketingu |
|
11:40-12:30 | LUNCH | |
SALA A | SALA B | |
12:30-13:00 |
CX, czyli jak uwieść konsumenta w dobie nowych technologii |
Fioletowa krowa, czarny papier i najgorszy hostel na świecie. Jak się wyróżnić na rynku, na którym wszyscy się wyróżniają |
13:00-13:30 |
Czy CSR to nowy Święty Graal marketingu? – o oczekiwaniach konsumentów, komunikacji zaangażowanej społecznie i Fundacji, jakiej jeszcze nie było |
Wartość rodzi się na styku. O tym, czego marketing może nauczyć się od dizajnu. Albo odwrotnie |
13:30-14:00 |
Sponsoring sportowy w marketingu firmy ubezpieczeniowej |
Influencer marketing - inhouse czy outsourcing ? |
14:00-14:30 | PRZERWA KAWOWA | |
14:30-15:00 |
Jak zrobić startup w dużej korporacji? Case study Orange Flex. |
„Nie jesteś obecny na LinkedIn? Nie robię z Tobą interesów” - jak wykorzystać dostępne opcje w największym serwisie społecznościowym dla profesjonalistów aby promować produkty, usługi i umiejętności? |
15:00-15:30 |
Jak nie ulegać stereotypom? - data science w marketingu |
EFKTYWNOŚĆ W PRAKTYCE - 7 pułapek w systemach analitycznych wpływających na pomiar efektywności, na przykładzie Google Analytics |
15:30-16:00 |
Wyzwania przywództwa we współczesnych działach marketingu |
DEBATA: Kiedy podjąć kompleksową współpracę z agencją marketingową, a kiedy postawić na budowanie silnego zespołu wewnątrz firmy? |
24 września 2019, wtorek |
||
SALE A i B | ||
10:00- 11:30 |
Od dziennikarza do influencera |
|
11:30-12:00 | PRZERWA KAWOWA | |
12:00-13:00 |
Między liftingiem, a rewolucją. Kiedy rozwój wymusza odświeżenie marki firmowej? |
|
13:00-14:00 | LUNCH | |
SALA A | SALA B | |
14:00-14:30 |
Showcase: czy marka powinna mieć poglądy? |
Voice-commerce, czyli o tym, jakie cele biznesowe marka może realizować głosem |
14:30-15:00 |
Skuteczna strategia influencer marketingu na przykładzie Huawei CBG |
CX - dokąd to wszystko zmierza? |
15:00-15:30 |
Marketing wczoraj i dziś, czyli jak zbudować strategię działań w oparciu o współczesny ekosystem mediów |
Make your B2B marketing human again! |
15:30-16:00 | PRZERWA KAWOWA | |
16:00-16:30 |
Poważnie myślisz o consumer experience? 6 praktyk, które pomogą przejść od słów do czynów. |
Odmłodzenie utartych schematów działań firmowych (marketingowych) w celu skuteczniejszego osiągania założonych celów |
16:30-17:00 |
Narzędzia motywacji poza finansowej w budowaniu strategii retencji pracowników Krzysztof Paliwoda, Trener interdyscyplinarny, konsultant z zakresu zarządzania personelem
|
Marketing eksportowy - polskie i europejskie kampanie marketingowe w Zjednoczonych Emiratach Arabskich |
|
23 września 2019, poniedziałek |
||
SALE A i B | ||
10:00-11:00 |
Building brands in the mobile world |
|
11:00-11:40 |
Umarł CMO, niech żyje CMO: o rewolucji roli dyrektorów marketingu |
|
11:40-12:30 | LUNCH | |
SALA A | SALA B | |
12:30-13:00 |
CX, czyli jak uwieść konsumenta w dobie nowych technologii |
Fioletowa krowa, czarny papier i najgorszy hostel na świecie. Jak się wyróżnić na rynku, na którym wszyscy się wyróżniają |
13:00-13:30 |
Czy CSR to nowy Święty Graal marketingu? – o oczekiwaniach konsumentów, komunikacji zaangażowanej społecznie i Fundacji, jakiej jeszcze nie było |
Voice-commerce, czyli o tym, jakie cele biznesowe marka może realizować głosem |
13:30-14:00 |
Sponsoring sportowy w marketingu firmy ubezpieczeniowej |
Influencer marketing - inhouse czy outsourcing ? |
14:00-14:30 | PRZERWA KAWOWA | |
14:30-15:00 |
Jak zrobić startup w dużej korporacji? Case study Orange Flex. |
„Nie jesteś obecny na LinkedIn? Nie robię z Tobą interesów” - jak wykorzystać dostępne opcje w największym serwisie społecznościowym dla profesjonalistów aby promować produkty, usługi i umiejętności? |
15:00-15:30 |
Jak nie ulegać stereotypom? - data science w marketingu |
EFKTYWNOŚĆ W PRAKTYCE - 7 pułapek w systemach analitycznych wpływających na pomiar efektywności, na przykładzie Google Analytics |
15:30-16:00 |
Wyzwania przywództwa we współczesnych działach marketingu |
DEBATA: Kiedy podjąć kompleksową współpracę z agencją marketingową, a kiedy postawić na budowanie silnego zespołu wewnątrz firmy? |
24 września 2019, wtorek |
||
SALE A i B | ||
10:00- 11:30 |
Od dziennikarza do influencera |
|
11:30-12:00 | PRZERWA KAWOWA | |
12:00-13:00 |
Między liftingiem, a rewolucją. Kiedy rozwój wymusza odświeżenie marki firmowej? |
|
13:00-14:00 | LUNCH | |
SALA A | SALA B | |
14:00-14:30 |
Showcase: czy marka powinna mieć poglądy? |
Wartość rodzi się na styku. O tym, czego marketing może nauczyć się od dizajnu. Albo odwrotnie |
14:30-15:00 |
Skuteczna strategia influencer marketingu na przykładzie Huawei CBG |
CX - dokąd to wszystko zmierza? |
15:00-15:30 |
Marketing wczoraj i dziś, czyli jak zbudować strategię działań w oparciu o współczesny ekosystem mediów |
Make your B2B marketing human again! |
15:30-16:00 | PRZERWA KAWOWA | |
16:00-16:30 |
Poważnie myślisz o consumer experience? 6 praktyk, które pomogą przejść od słów do czynów. |
Odmłodzenie utartych schematów działań firmowych (marketingowych) w celu skuteczniejszego osiągania założonych celów |
16:30-17:00 |
Narzędzia motywacji poza finansowej w budowaniu strategii retencji pracowników Krzysztof Paliwoda, Trener interdyscyplinarny, konsultant z zakresu zarządzania personelem
|
Marketing eksportowy - polskie i europejskie kampanie marketingowe w Zjednoczonych Emiratach Arabskich |
|
Prelegenci edycji 2019
Lenovo - Senior Marketing Specialist, Brand Manager
Dragon Rouge - Brand Consulting & CI Director
Orange Polska - Dyrektor Marketingu Rynku Konsumenckiego
Socjomania - Conversational Commerce Strategist
Publicis Lion - Deputy Creative Director
BNP Paribas - Dyrektor Zarządzający Pionem Komunikacji i Marketingu
Selectivv - CO-CEO
Huawei CBG Polska - Dyrektorka ds. marketingu, komunikacji i digital
Kuźniar Media - Founder, CEO
Facebook Central Eastern Europe - Head of Business
- Szkoleniowiec
Publicis Groupe - Practice Lead, Publicis Media Business Transformation
Socjomania - Digital Marketing Consultant
Starcom - Consumer Experience Strategy Director
Gulf Business Link LLC - Managing Director
- Doradca marki, Niezależny konsultant
Publicis Groupe Director - Digital Transformation & e commerce Strategy Director
- Trener zmiany nawyków
Allianz Polska - Dyrektor Marketingu i PR
Kazar Group Sp. z o.o. - PR & Influencer Marketing Coordinator
BuckiPRO - Trener, mówca
Socjomania - Digital Marketing Consultant
Blachy Pruszyński - Dyrektor ds. Rozwoju
Black Rabbit/TANK Group - CEO & Dyrektor Kreatywny
Very Human Services - Head of Strategy and Innovation
TEMATYKA
Tematem konferencji będą nowe perspektywy dla marketingu, zmieniająca się rola marketingu w organizacjach, nowe, niezbędne kompetencje szefów marketingu, którzy chcą mieć większy wpływ na wzrost biznesu, narzędzia, technologie i dane oraz procesy, które sprawiają, że marketing staje się głównym motorem napędowym w czasie transformacji biznesu. Poruszony zostanie ważny temat social mediów w kreowaniu wizerunku i promocji sprzedaży
BLOKI TEMATYCZNE
- Nowe kompetencje CMO jako lidera zmiany w organizacji
- Data Science, AI, Machine Learning, Business Intelligence - jako nowe narzędzia wzrostu
- Consumer Experience - jak technologia i wiedza o konsumencie poprawiają doświadczenia ludzi z markami
- Blok Case Studies – innowacje, efektywność, transformacja
- Social media marketing
- Influencer marketing
BILETY EDYCJI 2019
BESTSELLER! | |||
BILET | SILVER | GOLD | PLATINUM |
Certyfikat uczestnictwa | ✓ | ✓ | ✓ |
Miejsce przy scenie | X | X | ✓ |
Bufet kawowy | ✓ | ✓ | ✓ |
Darmowy parking | X | ✓ | ✓ |
Skrypt szkoleniowy | X | ✓ | ✓ |
Spotkanie networkingowe | ✓ | ✓ | ✓ |
Lunch | X | ✓ | ✓ |
Lunch z prelegentami | X | X | ✓ |
Ceny | |||
BESTSELLER! | |||
Early birds (tylko do 28.06) |
|||
I tura (29.06 - 26.07) |
|||
II tura (27.07 - 30.08) |
|||
III tura (31.08 - 22.09) |
749 zł netto | 990 zł netto | 1390 zł netto |
KUP BILET | KUP BILET | KUP BILET |
* - do cen netto należy doliczyć 23% podatku VAT
Zobacz, jak wyglądały edycje w innych miastach:

Tomasz Kobierski
Wiceprezes Zarządu Grupy MTP
Golden Marketing Conference to dwudniowe wydarzenie skierowane do Top Managementu – członków zarządu, dyrektorów marketingu oraz osób decyzyjnych w zakresie strategii rozwoju marki. Zaproszeni eksperci będą dyskutowali m.in. o zastosowaniu marketing automation, biznesowych możliwościach AI, Google Analytics, budowaniu nieszablonowych strategii marketingowych oraz o wielu innych, kluczowych aktualnie dla branży marketingowej tematach. Specjalna formuła oparta na prelekcjach na najwyższym światowym poziomie oraz inspirujący networking w specjalnie przygotowanej strefie kuluarowej, stworzą przełomowy event o dużym potencjale biznesowym.