• 23-24 września 2019, Warszawa, Adgar Plaza

Prelegenci

Angelika Jeżewska
Lenovo - Senior Marketing Specialist, Brand Manager
Arkadiusz Łoś
Dragon Rouge - Brand Consulting & CI Director
Artur Stankiewicz
Orange Polska - Dyrektor Marketingu Rynku Konsumenckiego
Cezary Kuik
Socjomania - Conversational Commerce Strategist
Dagmara Witek- Kuśmider
Publicis Lion - Deputy Creative Director
Dariusz Maciołek
BNP Paribas - Dyrektor Zarządzający Pionem Komunikacji i Marketingu
Dominik Karbowski
Selectivv - CO-CEO
Dorota Natalia Haller
Huawei CBG Polska - Dyrektorka ds. marketingu, komunikacji i digital
Jarosław Kuźniar
Kuźniar Media - Founder, CEO
Katarzyna Turowski Paliwoda
Facebook Central Eastern Europe - Head of Business
Krzysztof Paliwoda
- Szkoleniowiec
Krzysztof Sobieszek
Publicis Groupe - Practice Lead, Publicis Media Business Transformation
Łukasz Dębski
Socjomania - Digital Marketing Consultant
Łukasz Zaleśny
Starcom - Consumer Experience Strategy Director
Maciej Białko
Gulf Business Link LLC - Managing Director
Marek Gonsior
-
Marek Kempka
Publicis Groupe Director - Digital Transformation & e commerce Strategy Director
Michał Michalski
- Trener zmiany nawyków
Michał Podogrodzki
Allianz Polska - Dyrektor Marketingu i PR
Patrycja Górecka-Butora
Kazar Group Sp. z o.o. - PR & Influencer Marketing Coordinator
Piotr Bucki
BuckiPRO - Trener, mówca
Rafał Marek
Socjomania - Digital Marketing Consultant
Tomasz Kalko
Blachy Pruszyński - Dyrektor ds. Rozwoju
Wojciech Jeżowski
Black Rabbit/TANK Group - CEO & Dyrektor Kreatywny
Wojciech Ławniczak
Very Human Services - Head of Strategy and Innovation

PROGRAM

TEMATYKA

 

Tematem konferencji będą nowe perspektywy dla marketingu, zmieniająca się rola marketingu w organizacjach, nowe, niezbędne kompetencje szefów marketingu, którzy chcą mieć większy wpływ na wzrost biznesu, narzędzia, technologie i dane oraz procesy, które sprawiają, że marketing staje się głównym motorem napędowym w czasie transformacji biznesu. Poruszony zostanie ważny temat social mediów w kreowaniu wizerunku i promocji sprzedaży

 

BLOKI TEMATYCZNE

 

  • Nowe kompetencje CMO jako lidera zmiany w organizacji
  • Data Science, AI, Machine Learning, Business Intelligence - jako nowe narzędzia wzrostu
  • Consumer Experience - jak technologia i wiedza o konsumencie poprawiają doświadczenia ludzi z markami
  • Blok Case Studies – innowacje, efektywność, transformacja
  • Social media marketing
  • Influencer marketing

23 września 2019, poniedziałek

SALE A i B
10:00-11:00

Building brands in the mobile world
Katarzyna Paliwoda, Head of Business Facebook Central Eastern Europe

11:00-11:40

Umarł CMO, niech żyje CMO: o rewolucji roli dyrektorów marketingu
Krzysztof Sobieszek, Business Transformation Lead Publicis Groupe

11:40-12:30 LUNCH
SALA A SALA B
12:30-13:00

CX, czyli jak uwieść konsumenta w dobie nowych technologii
Marek Kempka, Digital Transformation & e-commerce Strategy Director, Publicis Groupe Polska

Fioletowa krowa, czarny papier i najgorszy hostel na świecie. Jak się wyróżnić na rynku, na którym wszyscy się wyróżniają
Piotr Bucki, szkoleniowiec, Bucki PRO

13:00-13:30

Czy CSR to nowy Święty Graal marketingu? – o oczekiwaniach konsumentów, komunikacji zaangażowanej społecznie i Fundacji, jakiej jeszcze nie było
Dagmara Witek-Kuśmider, Deputy Creative Director Publicis Group

Wartość rodzi się na styku. O tym, czego marketing może nauczyć się od dizajnu. Albo odwrotnie
Wojciech Ławniczak, Head of Strategy & Innovation Very Human Services

13:30-14:00

Sponsoring sportowy w marketingu firmy ubezpieczeniowej
Michał Podogrodzki, Dyrektor Departamentu Marketingu i PR, Allianz Polska

Influencer marketing - inhouse czy outsourcing ?
Patrycja Górecka-Butora, PR & Influencer Marketing Coordinator, Kazar Group

14:00-14:30 PRZERWA KAWOWA
14:30-15:00

Jak zrobić startup w dużej korporacji? Case study Orange Flex.
Artur Stankiewicz, Dyrektor Marketingu Rynku Konsumenckiego, Orange

„Nie jesteś obecny na LinkedIn? Nie robię z Tobą interesów” - jak wykorzystać dostępne opcje w największym serwisie społecznościowym dla profesjonalistów aby promować produkty, usługi i umiejętności?
Łukasz Dębski, Digital Marketing Consultant, Socjomania

15:00-15:30

Jak nie ulegać stereotypom? - data science w marketingu
Dominik Karbowski, CO-CEO, Selectivv

EFKTYWNOŚĆ W PRAKTYCE - 7 pułapek w systemach analitycznych wpływających na pomiar efektywności, na przykładzie Google Analytics
Rafał Marek, Digital Marketing Consultant, Socjomania

15:30-16:00

Wyzwania przywództwa we współczesnych działach marketingu
Tomasz Kalko, Dyrektor ds. Rozwoju Blachy Pruszyński

DEBATA: Kiedy podjąć kompleksową współpracę z agencją marketingową, a kiedy postawić na budowanie silnego zespołu wewnątrz firmy?
Łukasz Dębski, Rafał Marek, Patrycja Górecka-Butora, Marek Gonsior

24 września 2019, wtorek

SALE A i B
10:00- 11:30

Od dziennikarza do influencera
Jarosław Kuźniar, Founder, CEO Kuźniar Media

11:30-12:00 PRZERWA KAWOWA
12:00-13:00

Między liftingiem, a rewolucją. Kiedy rozwój wymusza odświeżenie marki firmowej?
Arkadiusz Łoś, Brand Consulting & CI Director, Dragon Rouge

13:00-14:00 LUNCH
SALA A SALA B
14:00-14:30

Showcase: czy marka powinna mieć poglądy?
Dariusz Maciołek, CMO, BNP Paribas

Voice-commerce, czyli o tym, jakie cele biznesowe marka może realizować głosem
Cezary Kuik , Conversational Commerce Strategist, Socjomania

14:30-15:00

Skuteczna strategia influencer marketingu na przykładzie Huawei CBG
Dorota Natalia Haller, Dyrektorka ds. marketingu, komunikacji i digital, Huawei

CX - dokąd to wszystko zmierza?
Marek Gonsior, Ekspert Marketingu

15:00-15:30

Marketing wczoraj i dziś, czyli jak zbudować strategię działań w oparciu o współczesny ekosystem mediów
Angelika Jeżewska, Senior Marketing Specialist, Brand Manager, Lenovo

Make your B2B marketing human again!
Wojciech Jeżowski, CEO& Dyrektor Kreatywny, Black Rabbit/ TANK Group

15:30-16:00 PRZERWA KAWOWA
16:00-16:30

Poważnie myślisz o consumer experience? 6 praktyk, które pomogą przejść od słów do czynów.
Łukasz Zaleśny, Consumer Experience Strategy Director, Starcom

Odmłodzenie utartych schematów działań firmowych (marketingowych) w celu skuteczniejszego osiągania założonych celów
Michał Michalski, Trener zmiany nawyków

16:30-17:00

Narzędzia motywacji poza finansowej w budowaniu strategii retencji pracowników

Krzysztof Paliwoda, Trener interdyscyplinarny, konsultant z zakresu zarządzania personelem

 

Marketing eksportowy - polskie i europejskie kampanie marketingowe w Zjednoczonych Emiratach Arabskich
Maciej Białko, Managing Director, Gulf Business Link LLC

 

23 września 2019, poniedziałek

SALE A i B
10:00-11:00

Building brands in the mobile world
Katarzyna Turowski Paliwoda, Head of Business Facebook Central Eastern Europe

11:00-11:40

Umarł CMO, niech żyje CMO: o rewolucji roli dyrektorów marketingu
Krzysztof Sobieszek, Business Transformation Lead Publicis Groupe

11:40-12:30 LUNCH
SALA A SALA B
12:30-13:00

CX, czyli jak uwieść konsumenta w dobie nowych technologii
Marek Kempka, Digital Transformation & e-commerce Strategy Director, Publicis Groupe Polska

Fioletowa krowa, czarny papier i najgorszy hostel na świecie. Jak się wyróżnić na rynku, na którym wszyscy się wyróżniają
Piotr Bucki, szkoleniowiec, Bucki PRO

13:00-13:30

Czy CSR to nowy Święty Graal marketingu? – o oczekiwaniach konsumentów, komunikacji zaangażowanej społecznie i Fundacji, jakiej jeszcze nie było
Dagmara Witek-Kuśmider, Deputy Creative Director Publicis Group

Voice-commerce, czyli o tym, jakie cele biznesowe marka może realizować głosem
Cezary Kuik , Conversational Commerce Strategist, Socjomania

13:30-14:00

Sponsoring sportowy w marketingu firmy ubezpieczeniowej
Michał Podogrodzki, Dyrektor Departamentu Marketingu i PR, Allianz Polska

Influencer marketing - inhouse czy outsourcing ?
Patrycja Górecka-Butora, PR & Influencer Marketing Coordinator, Kazar Group

14:00-14:30 PRZERWA KAWOWA
14:30-15:00

Jak zrobić startup w dużej korporacji? Case study Orange Flex.
Artur Stankiewicz, Dyrektor Marketingu Rynku Konsumenckiego, Orange

„Nie jesteś obecny na LinkedIn? Nie robię z Tobą interesów” - jak wykorzystać dostępne opcje w największym serwisie społecznościowym dla profesjonalistów aby promować produkty, usługi i umiejętności?
Łukasz Dębski, Digital Marketing Consultant, Socjomania

15:00-15:30

Jak nie ulegać stereotypom? - data science w marketingu
Dominik Karbowski, CO-CEO, Selectivv

EFKTYWNOŚĆ W PRAKTYCE - 7 pułapek w systemach analitycznych wpływających na pomiar efektywności, na przykładzie Google Analytics
Rafał Marek, Digital Marketing Consultant, Socjomania

15:30-16:00

Wyzwania przywództwa we współczesnych działach marketingu
Tomasz Kalko, Dyrektor ds. Rozwoju Blachy Pruszyński

DEBATA: Kiedy podjąć kompleksową współpracę z agencją marketingową, a kiedy postawić na budowanie silnego zespołu wewnątrz firmy?
Łukasz Dębski, Rafał Marek, Patrycja Górecka-Butora, Marek Gonsior

24 września 2019, wtorek

SALE A i B
10:00- 11:30

Od dziennikarza do influencera
Jarosław Kuźniar, Founder, CEO Kuźniar Media

11:30-12:00 PRZERWA KAWOWA
12:00-13:00

Między liftingiem, a rewolucją. Kiedy rozwój wymusza odświeżenie marki firmowej?
Arkadiusz Łoś, Brand Consulting & CI Director, Dragon Rouge

13:00-14:00 LUNCH
SALA A SALA B
14:00-14:30

Showcase: czy marka powinna mieć poglądy?
Dariusz Maciołek, CMO, BNP Paribas

Wartość rodzi się na styku. O tym, czego marketing może nauczyć się od dizajnu. Albo odwrotnie
Wojciech Ławniczak, Head of Strategy & Innovation Very Human Services

14:30-15:00

Skuteczna strategia influencer marketingu na przykładzie Huawei CBG
Dorota Natalia Haller, Dyrektorka ds. marketingu, komunikacji i digital, Huawei

CX - dokąd to wszystko zmierza?
Marek Gonsior, Ekspert Marketingu

15:00-15:30

Marketing wczoraj i dziś, czyli jak zbudować strategię działań w oparciu o współczesny ekosystem mediów
Angelika Jeżewska, Senior Marketing Specialist, Brand Manager, Lenovo

Make your B2B marketing human again!
Wojciech Jeżowski, CEO& Dyrektor Kreatywny, Black Rabbit/ TANK Group

15:30-16:00 PRZERWA KAWOWA
16:00-16:30

Poważnie myślisz o consumer experience? 6 praktyk, które pomogą przejść od słów do czynów.
Łukasz Zaleśny, Consumer Experience Strategy Director, Starcom

Odmłodzenie utartych schematów działań firmowych (marketingowych) w celu skuteczniejszego osiągania założonych celów
Michał Michalski, Trener zmiany nawyków

16:30-17:00

Narzędzia motywacji poza finansowej w budowaniu strategii retencji pracowników

Krzysztof Paliwoda, Trener interdyscyplinarny, konsultant z zakresu zarządzania personelem

 

Marketing eksportowy - polskie i europejskie kampanie marketingowe w Zjednoczonych Emiratach Arabskich
Maciej Białko, Managing Director, Gulf Business Link LLC

 

BILETY

 

 

BESTSELLER!
BILET SILVER GOLD PLATINUM
Certyfikat uczestnictwa
Miejsce przy scenie X X
Bufet kawowy
Darmowy parking X
Skrypt szkoleniowy X
Spotkanie networkingowe
Lunch X
Lunch z prelegentami X X
Ceny
BESTSELLER!
Early birds
(tylko do 28.06)
529 zł netto 689 zł netto 979 zł netto
I tura
(29.06 - 26.07)
599 zł netto 799 zł netto 1119 zł netto
II tura
(27.07 - 30.08)
679 zł netto 889 zł netto 1249 zł netto
III tura
(31.08 - 22.09)
749 zł netto 990 zł netto 1390 zł netto
KUP BILET KUP BILET KUP BILET

* - do cen netto należy doliczyć 23% podatku VAT

REGULAMIN DLA UCZESTNIKÓW GOLDEN MARETING CONFERENCE

Zobacz, jak wyglądały edycje w innych miastach:

Zostań partnerem Golden Marketing Conference

Zapytaj o szczegóły: gmcwarszawa@grupamtp.pl

PATRONAT HONOROWY
PARTNER STRATEGICZNY

PARTNER MERYTORYCZNY

PARTNER ZŁOTY

PARTNERZY SREBRNI

PARTNERZY GOLDEN MARKETING CONFERENCE
PARTNERZY MEDIALNI

ZAUFALI NAM

Tomasz Kobierski

Wiceprezes Zarządu Grupy MTP

Golden Marketing Conference to dwudniowe wydarzenie skierowane do Top Managementu – członków zarządu, dyrektorów marketingu oraz osób decyzyjnych w zakresie strategii rozwoju marki. Zaproszeni eksperci będą dyskutowali m.in. o zastosowaniu marketing automation, biznesowych możliwościach AI, Google Analytics, budowaniu nieszablonowych strategii marketingowych oraz o wielu innych, kluczowych aktualnie dla branży marketingowej tematach. Specjalna formuła oparta na prelekcjach na najwyższym światowym poziomie oraz inspirujący networking w specjalnie przygotowanej strefie kuluarowej, stworzą przełomowy event o dużym potencjale biznesowym.