• 23-24 września 2019, Warszawa, Adgar Plaza

PROGRAM

TEMATYKA

 

Tematem konferencji będą nowe perspektywy dla marketingu, zmieniająca się rola marketingu w organizacjach, nowe, niezbędne kompetencje szefów marketingu, którzy chcą mieć większy wpływ na wzrost biznesu, narzędzia, technologie i dane oraz procesy, które sprawiają, że marketing staje się głównym motorem napędowym w czasie transformacji biznesu. Poruszony zostanie ważny temat social mediów w kreowaniu wizerunku i promocji sprzedaży

 

BLOKI TEMATYCZNE

 

  • Nowe kompetencje CMO jako lidera zmiany w organizacji
  • Data Science, AI, Machine Learning, Business Intelligence - jako nowe narzędzia wzrostu
  • Consumer Experience - jak technologia i wiedza o konsumencie poprawiają doświadczenia ludzi z markami
  • Blok Case Studies – innowacje, efektywność, transformacja
  • Social media marketing
  • Influencer marketing

23 września 2019, poniedziałek

SALE A i B
10:00-11:00

Building brands in the mobile world
Katarzyna Paliwoda, Head of Business Facebook Central Eastern Europe

11:00-11:40

Umarł CMO, niech żyje CMO: o rewolucji roli dyrektorów marketingu
Krzysztof Sobieszek, Business Transformation Lead Publicis Groupe

11:40-12:30 LUNCH
SALA A SALA B
12:30-13:00

CX, czyli jak uwieść konsumenta w dobie nowych technologii
Marek Kempka, Digital Transformation & e-commerce Strategy Director, Publicis Groupe Polska

Fioletowa krowa, czarny papier i najgorszy hostel na świecie. Jak się wyróżnić na rynku, na którym wszyscy się wyróżniają
Piotr Bucki, szkoleniowiec, Bucki PRO

13:00-13:30

Czy CSR to nowy Święty Graal marketingu? – o oczekiwaniach konsumentów, komunikacji zaangażowanej społecznie i Fundacji, jakiej jeszcze nie było
Dagmara Witek-Kuśmider, Deputy Creative Director Publicis Group

Wartość rodzi się na styku. O tym, czego marketing może nauczyć się od dizajnu. Albo odwrotnie
Wojciech Ławniczak, Head of Strategy & Innovation Very Human Services

3:30-14:00

Ogłoszenie tematu wkrótce

Michał Podogrodzki, Dyrektor Departamentu Marketingu i PR, Allianz Polska

Influencer marketing - inhouse czy outsourcing ?
Patrycja Górecka-Butora, PR & Influencer Marketing Coordinator, Kazar Group

14:00-14:30 PRZERWA KAWOWA
14:30-15:00

Ogłoszenie tematu wkrótce

Dominik Karbowski, CO-CEO, Selectivv

„Nie jesteś obecny na LinkedIn? Nie robię z Tobą interesów” - jak wykorzystać dostępne opcje w największym serwisie społecznościowym dla profesjonalistów aby promować produkty, usługi i umiejętności?
Łukasz Dębski, Digital Marketing Consultant, Socjomania

15:00-15:30

Ogłoszenie tematu wkrótce

Magdalena Sielachowicz-Nowakowska, Head of Marketing Communications, Samsung

EFKTYWNOŚĆ W PRAKTYCE - 7 pułapek w systemach analitycznych wpływających na pomiar efektywności, na przykładzie Google Analytics
Rafał Marek, Digital Marketing Consultant, Socjomania

15:30-16:00

Ogłoszenie tematu wkrótce

Łukasz Zaleśny, Consumer Experience Strategy Director, Starcom

DEBATA:
Łukasz Dębski, Rafał Marek, Patrycja Górecka-Butora

24 września 2019, wtorek

SALE A i B
10:00- 11:30

Ogłoszenie tematu wkrótce

Jarosław Kuźniar, Founder, CEO Kuźniar Media

11:30-12:00 PRZERWA KAWOWA
12:00-13:00

Między liftingiem, a rewolucją. Kiedy rozwój wymusza odświeżenie marki firmowej?
Arkadiusz Łoś, Brand Consulting & CI Director, Dragon Rouge

13:00-14:00 LUNCH
SALA A SALA B
14:00-14:30

Ogłoszenie tematu wkrótce

Dariusz Maciołek, CMO, BNP Paribas

Voice-commerce, czyli o tym, jakie cele biznesowe marka może realizować głosem
Cezary Kuik , Conversational Commerce Strategist, Socjomania

14:30-15:00

Skuteczna strategia influencer marketingu na przykładzie Huawei CBG

Dorota Natalia Haller, Marketing, Communication & Digital Director (CMO), Huawei

Ogłoszenie tematu wkrótce

Marek Gonsior

15:00-15:30

Marketing wczoraj i dziś, czyli jak zbudować strategię działań w oparciu o współczesny ekosystem mediów

Angelika Jeżewska, Senior Marketing Specialist, Brand Manager, Lenovo

Odmłodzenie utartych schematów działań firmowych (marketingowych) w celu skuteczniejszego osiągania założonych celów
Michał Michalski, trener zmiany nawyków

15:30-16:00 PRZERWA KAWOWA
16:00-16:30

Ogłoszenie tematu wkrótce

Artur Stankiewicz, B2C Marketing and Digital Director, Orange

Ogłoszenie tematu wkrótce

Maciej Białko

16:30-17:00 Ogłoszenie prelekcji wkrótce

Ogłoszenie tematu wkrótce

Krzysztof Paliwoda

17:00-17:30 Ogłoszenie prelekcji wkrótce

Make your B2B marketing human again!
Wojciech Jeżowski, CEO & Dyrektor Kreatywny, Black Rabbit/TANK Group

BILETY

 

 

BESTSELLER!
BILET SILVER GOLD PLATINUM
Certyfikat uczestnictwa
Miejsce przy scenie X X
Bufet kawowy
Darmowy parking X
Skrypt szkoleniowy X
Spotkanie networkingowe
Lunch X
Lunch z prelegentami X X
Ceny
BESTSELLER!
Early birds
(tylko do 28.06)
529 zł netto 689 zł netto 979 zł netto
I tura
(29.06 - 26.07)
599 zł netto 799 zł netto 1119 zł netto
II tura
(27.07 - 30.08)
679 zł netto 889 zł netto 1249 zł netto
III tura
(31.08 - 22.09)
749 zł netto 990 zł netto 1390 zł netto
KUP BILET KUP BILET KUP BILET

* - do cen netto należy doliczyć 23% podatku VAT

REGULAMIN DLA UCZESTNIKÓW GOLDEN MARETING CONFERENCE

Zobacz, jak wyglądały edycje w innych miastach:

Zostań partnerem Golden Marketing Conference

Zapytaj o szczegóły: gmcwarszawa@grupamtp.pl

PARTNER MERYTORYCZNY

PARTNERZY SREBRNI

PARTNERZY GOLDEN MARKETING CONFERENCE
PARTNERZY MEDIALNI

ZAUFALI NAM

Tomasz Kobierski

Wiceprezes Zarządu Grupy MTP

Golden Marketing Conference to dwudniowe wydarzenie skierowane do Top Managementu – członków zarządu, dyrektorów marketingu oraz osób decyzyjnych w zakresie strategii rozwoju marki. Zaproszeni eksperci będą dyskutowali m.in. o zastosowaniu marketing automation, biznesowych możliwościach AI, Google Analytics, budowaniu nieszablonowych strategii marketingowych oraz o wielu innych, kluczowych aktualnie dla branży marketingowej tematach. Specjalna formuła oparta na prelekcjach na najwyższym światowym poziomie oraz inspirujący networking w specjalnie przygotowanej strefie kuluarowej, stworzą przełomowy event o dużym potencjale biznesowym.